Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI

Podzespoły i silnik wyciskarki do soku Versapers są objęte gwarancją. Jest dla nas niezwykle ważne, aby nasi klienci otrzymali w ofercie zakup wysokiej jakości wyciskarki, solidnej i wykonanej z trwałych materiałów eksploatacyjnych.

Ogólne warunki gwarancji:

Podzespoły są objęte 2-letnią gwarancją.

Silnik jest objęty 10-letnią gwarancją.

Faktura jest dowodem zakupu uprawniającym do skorzystania z gwarancji.

Gwarancja dotyczy urządzeń zakupionych w naszym sklepie internetowym lub u jednego z naszych przedstawicieli.

Gwarancja ma zastosowanie jeśli urządzenia było użytkowane w sposób właściwy, zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji obsługi.

Usługą gwarancyjną są objęte tylko oryginalne materiały eksploatacyjne i części składowe wyciskarki do soku Versapers.

Warunki gwarancji nie obejmują dodatkowych kosztów wysyłki.

 

Jak postępować w przypadku usterki?

Jeśli macie Państwo jakiś problem z wyciskarką Versapers, proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez pocztę e-mailową na adres kontakt@soko-terapia.pl lub zadzwonić na numer 61 2828 100.

Wówczas zapoznamy się z problemem. Łatwiej będzie go rozwiązać jeśli poza opisem zdarzenia wyślecie Państwo kilka zdjęć prezentujących usterkę lub uszkodzenie. Często wystarczy udzielenie kilku wskazówek aby błyskawicznie zaradzić kłopotliwej sytuacji. W innym przypadku zdecydujemy o wymianie części urządzenia lub jego naprawie.

Ponieważ wyciskarki Versapers są wykonane z najwyższej jakości materiałów i posiadają niezawodną i trwałą konstrukcję, mniej niż 0,2 % nabywców naszych urządzeń zwraca się do nas z reklamacją. Oznacza to dwóch na tysiąc naszych klientów (na podstawie danych z 2013 roku). To daje Państwu gwarancję, że dokonujecie właściwego wyboru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl